Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Friday, November 19, 2010

Akan Kembali Beraksi...



salam ukhuwwah fillah...
asif jiddan kerana sudah berbulan2 lamanya meninggalkan teratak ini..bersawang dan berlumut dah teratak saya ne..sekarang tangah membersihkan ler...

insyaAllah, aku akan kembali beraksi untuk sama2 berkongsi suka duka serta pengalaman menarik dengan antum..

sekarang dan saat ini aku sedang memerah otak for my last paper tomorrow...cant wait to be over...

sedikit pesanan aku buat diri sendiri dan antum...
mari manfaatkan hari mulia ini dengan zikir dan doa pada Allah..sayu hati bila mendengar takbir dilaungkan dimana2...

Doa kita dengan harapan agar Allah memberi kita peluang untuk ke tanah suci dalam usia muda...(sebenarnya aku rindu ke sana)

teringat ceramah di IKIM FM tadi, eidul adha nie juga banyak mengajar kita supaya bersabar dalam menghadapi kehidupan. setiap manusia diuji dengan pengalaman hidup samada suka atau duka..

ingatlah sahabat,
semua tuh tanda kasihnya Allah pada kita..jalan agar kita makin dekat denganNYA...
alhamdulillah..

apapun,
aku mau smabung study dulu yer,..
doakan kejayaan aku esok..
wsalam...

p/s: kurang yakin dengan pic kat atas...huhu

No comments:

Post a Comment

"..Thanks for your concern. I appreciate that.."